Helpie FAQ – Group Sample

[helpie_notices group_id=’65’/]

Immax NEO

  • Kako najhitreje pridobim ponudbo z vsemi POPUSTI in AKCIJAMI ?
    Da vam lahko izdelamo PONUDBO z vsemi POPUSTI in AKCIJIJSKIMI CENAMI je nujno potrebno SPLETNO NAROČILO. Redne maloprodajne cene so namreč od Spletnih cen v povprečju dražje za približno 20% ! Da vam v ponudbi lahko priznamo spletne in akcijske cene pa morate izvesti  SPLETNO NAROČILO, ki pa vas še vedno ne obvezuje k nakupu. SPLETNO NAROČILO izvedete tako, da izbrani izdelek dodate v košarico, označite plačilo po PREDRAČUNU, ter v polje KUPONI vpišete vse kode za akcije in popuste. Kode so običajno navedene ob slikici izdelka. Pod opombe spletnega naročila zapišite želim ponudbo/predračun. V kolikor želite ponudbo na ime vašega podjetja, je pomembno da pred oddajo naročila vpišete v podatke plačnika tudi davčno številko vašega podjetja. Ko oddate spletno naročilo najprej na vaš e-mail naslov prejmete povzetek celotnega spletnega naročila z vsemi popusti. Nato pa običajno še isti delovni dan iz našega računovodstva prejmete original PONUDBO /PREDRAČUN, ki jo lahko uporabite za morebitno pridobivanje kreditov ali subvencij oziroma za plačilo na naš transakcijski račun.
  • Kakšen je čas dostave naročenih izdelkov v spletni trgovini Eurodiskont ?
    Običajni čas dostave naročenih izdelkov je od 1 do 3 delovnih dni, za vse izdelke razen večje izdelke kot so vikend solarni kompleti, ter sončne elektrarne. Za te izdelke je običajni čas dostave od 5-10 delovnih dni, saj gre za proces priprave vseh komponent in seveda tudi dostavo z zunanjimi dostavnimi službami. Na čas dostavo seveda lahko vpliva tudi morebitna preobremenjenost dostavnih služb, ki lahko dostavo podaljša za 1-2 delovna dneva.
  • Ali lahko vrnem naročeno blago ki mi ne ustreza v 14 dneh ?
    Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (e-naslov: info@eurodiskont.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči en dan po datumu prevzema naročenega artikla. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga ki ga mora opraviti potrošnik na sedež podjetja. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 7 dneh od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Vračilo po pošti Izkoristite lahko tudi možnost vračila po pošti. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke. Artikle ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo). Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. V primeru vračila po pošti morate storiti naslednje: 1.Izpolnite obrazec za vračila artiklov, ki je vir vseh informacij, ki jih potrebujemo za izvedbo vračila. (Priložite slike artikla,da se vidi da je neuporabljen) 2.Priložite kopijo računa za artikel, ki ga vračate. 3.Artikel pripravite za transport. Artikel pred predajo prevozniku ustrezno zaščitite. 4.Artikel morate zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako kot ga je originalna embalaža, da bi se izognili poškodbam pri prevozu. Ne pozabite priložiti obrazca s podatki in kopije računa. Artikle pošljite na naslov: EURODISKONT  d.o.o. ŠMARJEŠKE TOPLICE 99 8220 ŠMARJEŠKE TOPLICE Slovenija Ali katerih artiklov ni mogoče vrniti?› Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po navodilih potrošnika iz več izdelkov ali komponent, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnost odstopa od pogodbe ni možno pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat. Odstop od pogodbe ni mogoč za blago: Za blago ki je po naročilu kupca sestavljeno iz različnih med seboj povezanih komponent ki skupaj tvorijo nov izdelek (solarni kompleti,solarni polnilci,solarne elektrarne, večstanovanjski domofoni..) gre za izdelek ki ne obstaja v prosti prodaji kot posamezni izdelek ampak se sestavlja na sedežu podjetja po naročilu kupca in se pripravi za priklop in uporabo.(glede na naročilo kupca se pripravi dolžina kablov in vsega inštalacijskega materiala). za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe; za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam; za blagu, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe; za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni; zapečatene avdio- ali videoposnetke in računalniške programe, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat; zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat; pri nakupu hrane za male živali, v kolikor je embalaža odprta ali poškodovana; blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti; digitalne vsebine, ki se ne dostavijo na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo.
  • Nakup sem opravil kot podjetje, ali lahko vrnem naročeno blago ki mi ne ustreza v 14 dneh ?
    Nakup za pravne osebe: Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno.
  • Ali lahko oddam svoje naročilo preko e-maila ali telefona ?
    Naročilo izdelka preko e-maila ali telefonsko žal ni mogoče. Eurodiskont d.o.o. ima celotni proces spletne prodaje povsem avtomatiziran, brez človeškega faktorja. Ker se naročila dostavljajo kar iz treh različnih skladišč je za obdelavo naročila nujno potrebno izvesti nakup preko Spletne Trgovine. Naročilo je v procesu obdelave, takoj ko na vaš e-mail prejmete potrditev naročila. Z označbo plačila po predračunu, pa si pridobite še dodatne popuste na akcijske cene.
  • Kakšni so vsi možni načini za plačilo naročenega blaga v Spletni Trgovini Eurodiskont ?
    Spletna trgovina eurodiskont.si omogoča naslednje načine plačevanja: 1.Plačilo z plačilno kartico-Pri izbiri plačila izberete možnost plačila z kreditno kartico. Po končanem nakupu vam naša prodaja pošlje varno povezavo da opravite plačilo. Gre za najbolj enostaven način plačila z kartico.Možne plačilne kartico so MASTERCARD VISA AMERICAN EXPRESS VPAY GPAY DINER CLUB 2.Plačilo po povzetju – celoten znesek naročila lahko plačate ob prevzemu pošiljke. Plačilo lahko opravite v gotovini, v roke kurirske službe, ali s plačilno kartico ob povzetju. Če ste se odločili za plačilo v gotovini, vam svetujemo, da pripravite točen znesek denarja za plačilo. Ob dostavi in plačilu po povzetju se zaračuna strošek provizije vplačnine po povzetju (1% od zneska nakupa), na kar ste opozorjeni tudi v obrazcu za oddajo naročila. 3.Leanpay – obročno plačilo – če ste za način plačila izbrali Leanpay, boste preusmerjeni na spletno stran ponudnika omenjene plačilne storitve – Leanpay. Gre za preprost in inovativen način obročnega nakupovanja, ki od uporabnika ne zahteva obiska banke ali zbiranja nepotrebne dokumentacije. Obročni nakup bo odobren nemudoma na spletu. Splošne informacije:
    • Obrestna mera: 6,95 %
    • Strošek odobritve: 0 %
    • Strošek ocene tveganja: 4 %
    • Število obrokov: 3, 6, 12, 18, 24
    • Minimalni znesek kredita: 50 EUR
    • Maksimalni znesek kredita: 3000 EUR
    • Minimalni mesečni obrok: 10 EUR
    • Takojšnje plačilo ob nakupu (s plačilno kartico): – 0 EUR za nakupe do 1000 EUR – 100 EUR za nakupe nad 1000 EUR – 150 EUR za nakupe nad 2000 EUR
    Način odplačevanja kredita: Direktna bremenitev SEPA (* strošek ocene tveganja poravnate s plačilom ob nakupu. Efektivna obrestna mera (EOM) se lahko spremeni, če se spremenijo podatki, ki so bili uporabljeni za izračun. Datum veljavnosti izračuna: 15. januar 2020). Kakšni so osnovni pogoji?
    • državljanstvo Republike Slovenije;
    • prebivališče v Republiki Sloveniji;
    • starost ob odobritvi med 18 in 73 let;
    • redni mesečni priliv (vse oblike zaposlitve razen študentskega dela);
    • pozitivna ocena kreditne sposobnosti.
    Potrebujete še:
    • mobilni telefon
    • davčno številko
    • osebno izkaznico
    • številko osebnega bančnega računa
    • debetno ali kreditno kartico Mastercard ali Visa, ki omogoča plačevanje prek spleta
    Prednosti takšnega načina plačila:
    • sklenitev obročnega plačila prek spleta ali v poslovalnici
    • odobritev oziroma zavrnitev v zgolj 4 minutah
    • brez dodatne dokumentacije
    • brez obiska banke
    • plačilni načrt glede na vaše finančne zmožnosti
    • do 24 obrokov
    4.Plačilo po predračunu (prek spletne banke ali v poslovalnici) – Po zaključenem nakupu vam bomo na elektronski naslov poslali podrobna navodila za plačilo. Plačilo lahko izvedete prek spletne banke ali v bančni poslovalnici oziroma na pošti. Ko bomo prejeli plačilo, vam bomo poslali potrditveno e-sporočilo. Če plačila ne izvedete v roku 3 dni od dneva naročila, bo vaše naročilo samodejno preklicano. Šteje se, da je naročilo potrjeno in pričnejo teči roki za izpolnitev v trenutku, ko je plačilo izvedeno.
  • Ali ima podjetje Eurodiskont tudi fizično Trgovino,kjer si izdelke lahko ogledam ?
    Podjetje Eurodiskont d.o.o. posluje izključno kot distributer in spletni trgovec. To pomeni, da ima le skladišča in ne fizične trgovine, kjer bi si izdelke lahko ogledali. Skladišča so na treh različnih lokacijah tako da se določeni izdelki pošiljajo iz vseh treh skladišč. Ogled blaga žal ni možen, ker so sestavni deli na primer za sončne elektrarne nekaj v skladišču na sedežu podjetja, nekaj pa v skladiščih kjer imamo shranjene sončne panele in akumulatorje. Vse podrobnosti o izdelkih, ki so na zalogi si seveda lahko ogledate v Spletni Trgovini. Ravno tako vam na vsa vprašanja glede izdelkov in dobavljivosti, ter časa dobave odgovorimo v našem klicnem centru. Osebni prevzem naročenega blaga pa je tudi možen, vendar le ko je naročeno blago že plačano. Prevzem je urejen povsem brezstično.
  • Ali naročeni izdelek lahko osebno prevzamem na sedežu podjetja ?
    Ker ima podjetje Eurodiskont d.o.o. skladišča na treh različnih lokacijah je osebni prevzem izdelka možen le ko je spletno naročilo oddano in plačilo že izvedeno.Plačilo lahko izvedete po predračunu (dodatni popust) ali z kreditnimi karticami.  Osebni prevzem z plačilom v gotovini v skladišču ni možen, ker gotovinsko ne poslujemo. Način osebnega prevzema: Ko je izdelek naročen preko spletne trgovine in že plačan se pripravi v skladišču za vaš osebni prevzem . Na vaš e-mail naslov prejmete točna navodila kako prevzem izvedete.Vsi prevzemi so omogočeni povsem brezstično in so varovani z kamerami. Opozorilo: Pred potrditvenim sporočilom, da je izdelek pripravljen za prevzem ne hodite na lokacijo, saj izdelka ne boste mogli prevzeti ker je verjetno še v drugem skladišču. Ravno tako na lokaciji Šmarješke Toplice 99 ni prisotnega osebja ki bi vas sprejelo, saj se tam opravlja le oddaja in sprejem naročenega blaga v določenih urah.