Ali naročeni izdelek lahko osebno prevzamem na sedežu podjetja ?

Ker ima podjetje Eurodiskont d.o.o. skladišča na treh različnih lokacijah je osebni prevzem izdelka možen le ko je spletno naročilo oddano in plačilo že izvedeno.Plačilo lahko izvedete po predračunu (dodatni popust) ali z kreditnimi karticami.  Osebni prevzem z plačilom v gotovini v skladišču ni možen, ker gotovinsko ne poslujemo. Način osebnega prevzema: Ko je izdelek […]

Read more

Kakšni so vsi možni načini za plačilo naročenega blaga v Spletni Trgovini Eurodiskont ?

Spletna trgovina eurodiskont.si omogoča naslednje načine plačevanja: 1.Plačilo z plačilno kartico-Pri izbiri plačila izberete možnost plačila z kreditno kartico. Po končanem nakupu vam naša prodaja pošlje varno povezavo da opravite plačilo. Gre za najbolj enostaven način plačila z kartico.Možne plačilne kartico so MASTERCARD VISA AMERICAN EXPRESS VPAY GPAY DINER CLUB 2.Plačilo po povzetju – celoten znesek […]

Read more

Ali lahko oddam svoje naročilo preko e-maila ali telefona ?

Naročilo izdelka preko e-maila ali telefonsko žal ni mogoče. Eurodiskont d.o.o. ima celotni proces spletne prodaje povsem avtomatiziran, brez človeškega faktorja. Ker se naročila dostavljajo kar iz treh različnih skladišč je za obdelavo naročila nujno potrebno izvesti nakup preko Spletne Trgovine. Naročilo je v procesu obdelave, takoj ko na vaš e-mail prejmete potrditev naročila. Z […]

Read more

Nakup sem opravil kot podjetje, ali lahko vrnem naročeno blago ki mi ne ustreza v 14 dneh ?

Nakup za pravne osebe: Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja […]

Read more

Kako najhitreje pridobim ponudbo z vsemi POPUSTI in AKCIJAMI ?

Da vam lahko izdelamo PONUDBO z vsemi POPUSTI in AKCIJIJSKIMI CENAMI je nujno potrebno SPLETNO NAROČILO. Redne maloprodajne cene so namreč od Spletnih cen v povprečju dražje za približno 20% ! Da vam v ponudbi lahko priznamo spletne in akcijske cene pa morate izvesti  SPLETNO NAROČILO, ki pa vas še vedno ne obvezuje k nakupu. […]

Read more

Ali lahko vrnem naročeno blago ki mi ne ustreza v 14 dneh ?

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (e-naslov: info@eurodiskont.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči en dan po datumu prevzema naročenega artikla. Edini […]

Read more

Kakšen je čas dostave naročenih izdelkov v spletni trgovini Eurodiskont ?

Običajni čas dostave naročenih izdelkov je od 1 do 3 delovnih dni, za vse izdelke razen večje izdelke kot so vikend solarni kompleti, ter sončne elektrarne. Za te izdelke je običajni čas dostave od 5-10 delovnih dni, saj gre za proces priprave vseh komponent in seveda tudi dostavo z zunanjimi dostavnimi službami. Na čas dostavo […]

Read more